dimecres, 10 de juny del 2009

Els homes que no estimaven les dones


Han passat uns quants mesos des que una amiga meva em comentava que estava llegint la trilogia Millenium fins ara que jo estic, tot just, a la meitat d' "Els homes que no estimaven les dones".

Us he de dir que m'està "enganxant" bastant i em sap greu no haver-lo començat abans perquè també voldria veure la pel·li i molt millor al cinema que a casa en DVD.

De moment el llibre el recomano a qui li agradin les novel·les d'intriga!

Res més,no m'allargo gaire perquè he vist, navegant pel món virtual, que hi ha un piló de ressenyes referents a aquest llibre però tenia ganes de comentar-ne alguna cosa.

Que ningú m'expliqui el final!ja avisaré quan l'hagi acabat!

8 comentaris:

  1. Doncs jo el tinc per començar,però es que el bloc no em deixa viure.
    Salut.

    ResponElimina
  2. Jejeje Boni!No cal que el llegeixis ja te l'explicaré jo!!començaré pel final!

    ResponElimina
  3. Jo he vist la pel·lícula i em va agradar molt!
    Fins al vespre!
    Gaia

    ResponElimina
  4. Tens un rellotge teu al blog Tictac.
    Molta ressaca?

    ResponElimina
  5. EStic frisant per llegir el tercer títol! Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Jeje tic tac!de ressaca res!que vaig ser la primera de marxar que dissabte tenia exàmens.

    Thera, a veure si t'atrapo!Una abraçada!

    ResponElimina
  7. A mi també em fa semblar fantàstic!
    Jo ara passo pel segon, i també enganxa igual que el primer.
    Per cert, jo tampoc he vist la peli, ja que diuen que rebela cosetes del segon llibre.

    Un petó

    ResponElimina
  8. Oh Meia!Jo que volia anar-la a veure quan acabi el primer !Potser que esperi i l'agafi el Dvd:)

    ResponElimina