dilluns, 3 d’agost del 2009

UIX, ME L'IMAGINAVA MÉS PETIT!



El dissabte passat a la tarda vaig decidir fer una petita excursió per la Comarca que ara m'acull ;P i em vaig arribar fins al pantà de Sau.I la veritat és que vaig quedar sorpresa perquè me l'imaginava més petit!

També s'ha de dir que ara està molt ple i que vaig estar a punt de marxar sense veure el campanar de l'esglèsia, ja que des de la presa, que és on vaig deixar el cotxe, no es veia.Després em vaig adonar que donant una mica de volta se li veia la punteta (al campanar clar;P)

La primera foto la vaig fer amb el mòbil, la segona la he trobat a internet.

7 comentaris:

  1. És un goig veure'l ple.
    Jo el vaig veure buit, i em va entrar una tristor....
    Gràcies per passar per casa meva.
    Sigues sempre benvinguda!!!
    Bones vacances!!!
    ;-D

    ResponElimina
  2. Igualment Eli!Bones vacances que ja et falta poquiiiiiiiíssim per començar!

    ResponElimina
  3. Hi vaig anar fa un parell d'anyets, just en temps de 'sequera'. Em va impactar força veure'l taaaaan buit... Suposo que ple i estiu deu estar força bé!! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Són molt maques les "meves" terres! jejej
    Plè fa molt de goig, però buit també té el seu què, ja que pots veure restes d'alguna casa que hi havia, entrar a dins del cementiri... també és interessant.

    Un petó.

    ResponElimina
  5. Si que estava macu thera!Ha anat bé el viatge?

    Meia, jo per això me l'imaginava més petit perquè en tenia la imatge de quan està buit, que és veritat que deu tenir la seva "màgia"

    ResponElimina
  6. Me encanta el pantano de Sau, he estado varias veces en una casa de colonias, la última vez que estuve, se podia bajar hasta los muros de la iglesia, aunque lo tenian prohibido por el peligro de derrumbamiento.
    Tenía la seguridad de haberte puesto ya un coment a esta entrada, o lo soñe.

    ResponElimina
  7. Jeje yraya, ja me'l vas posar però en el post anterior hi vas posar un comentari sobre el pantà.Se te traspapeló vaya!

    Doncs a mi em feia gràcia veure una miqueta més l'esglèsia però millor que estigui tan ple!

    ResponElimina