dijous, 24 de març del 2011

BOSC DE CAN GINEBREDA







Res a dir...hihihi

10 comentaris:

  1. Jo hi vaig anar fa un temps i em va encantar. Trobo que les escultures, amb els volums que els hi dóna i la imaginació surrealista tenen totes elles un gran encant.
    A part la passejada pel bosc és magnífica. Un lloc preciós i recomanable!!!

    ResponElimina
  2. Si, si va estar bé! hi havia un altre grup a qui l'escultor va fer una visita comentant les seves obres, m'ho apunto per la propera vegada!

    ResponElimina
  3. Jo també l'he vist i em va agradar molt. No em queda res més per dir perquè gerardeli t'ho ha dit tot... ;)

    ResponElimina
  4. És prop de Banyoles en direcció Mieres.De fet un cop ets a Banyoles ja està indicat "bosc de can Ginebreda"

    ResponElimina
  5. La pedra te l'avantatge que es manté dura molta estona però li falta tacte,no creus?...i rasca.

    El Doraemón Català

    ResponElimina
  6. Es manté dura?li falta tacte i rasca?com ho saps?jajaja Doraemon ets la pera!

    ResponElimina
  7. Merci Minnie! M'ho apunto i algun cap de setmana hi aniré!!!

    ResponElimina
  8. És ací on s'amaga el famós Monstru de Banyoles que menjava persones?

    ResponElimina
  9. Si Josep si,aquest bosc està ple de "monstrus", més que res per les formes i dimensions!!

    ResponElimina