dijous, 29 de maig del 2014

CANVI DE PROFESSIÓ





Intentant rememorar vells temps, quan una servidora alternava els estudis amb el noble ofici de dependenta de fleca/pastisseria, em vaig presentar a una entrevista per a treballar a Santa Gloria , una fleca /”espai de degustació” molt nostrada de Barcelona i que obria una franquícia a Vic.

I quina va ser la meva sorpresa en saber que, després de l’entrevista on vaig explicar llargament la meva experiència i habilitats en el tracte amb la clientela d’una botiga, em truquen per proposar-me d’ocupar el lloc de ....brioxera!!! o sigui, dins l’obrador com a encarregada de manipular els nostres productes fins a convertir-los en una delícia capaç de transportar els nostres apreciats clients a la Glòria !

Per tant, heus aquí la psicòloga transmutada en “brioixera” practicant les meves grans habilitats socials, la meva empatia , actitud d’escolta activa, ect...amb els croisants , coques, ensaïmades....tots ells molt contents de treballar amb mi!

BENVINGUTS AL SANTA GLÒRIA!

2 comentaris: