divendres, 3 de febrer del 2012

DE LA NEU....


... A LES ANGINES!

Bé , quan ahir a la tarda vaig anar a passejar una estoneta anava pensant:

-"No fa tant fred, que exagerats aquests meteoròlegs!"

Tornant ja havia canviat una mica la temperatura i l'aire no hi ajudava gens! aquesta nit a mesura que les amígdales s'anaven inflamant jo recordava "amorosament" la meva caminadeta hivernal! :(

Bé , avui he canviat de plans he anat a comprar a peu, que ja és moure's una mica i he reordenat el piset, deixarem l'exercici més aeròbic pel cap de setmana!!

Apa, vaig a fer un pastís!

3 comentaris:

  1. Què tal el pastís i la nova vida?
    una abraçada

    ResponElimina
  2. El pastís massa bo!!!(uf he de controlar el que cuino que després m'ho menjo i tot!!;P)

    La nova vida, de moment amb tranquil.litat tot just demà em puc anar a tramitar la prestació d'atur...

    Gràcies yraya,bona setmana!!

    ResponElimina