dimecres, 8 de febrer del 2012

IRONIES DE LA VIDA?



Bé , que el pas de estar en món laboral a formar part de la cua de l'atur és un salt de pardal , ja ho tenim bastant clar a hores d'ara!

Doncs en la línia d'aquesta tendència i amb poques ganes d'estar a casa donant voltes a ídees que millor deixar quietes, aquest dilluns he començat a Barcelona un curs de Preparador Laboral.

Irònic, tenint en compte que aquesta és una feina que ja he estat fent fins que vaig deixar de treballar el dia 31 del mes passat i també ho és que em dediqués a procurar inserir en el mercat laboral a altres persones i ara la que necessita un lloc de treball sóc jo!;P

Vinga , segur que aprenc coses noves, conec gent interessant i observo la vida en la seva més pura essència en els meus trajectes de tren!!!....això donaria per un altre blog, oi que sí?

3 comentaris:

  1. Ostres Minnie... Aquesta reflexió que fas ja se m'ha passat pel cap en aquests últims dies... Sort que hi tens traça en el tema 'recerques'!! De tota manera diuen "que no hay mal que por bién no venga". Ànim i bons trajectes!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Thera!Seguiré recercant i el trajecte, sobretot el que faig en tren, és molt interessant!!ja veuràs com riurem el dia que t'ho expliqui!

    ResponElimina
  3. Ei!!! Però, posa't casc cada vegada que agafis el tren, ara veig que cada dia hi passen coses!!!! Salut!

    ResponElimina